Door structureel personeelsgebrek bij PostNL en een verbouwing bij diverse distributiecentrums van PostNL is de post niet of te laat bezorgd.
Op dit moment is het nog onduidelijke wanneer PostNL haar achterstanden heeft weggewerkt. Wij staan dagelijks in contact met PostNL om ervoor te zorgen dat u uw magazine of uw bestelling ontvangt. Excuses voor het ongemak.

Klantenservice

U kunt, na het selecteren van een blad, eenvoudig wijzigingen doorgeven, een editie nabestellen en vragen stellen.

Typ hieronder de naam van de uitgave:

 


 

Tweet

Snel antwoord op een algemene vraag?

Stel uw vraag via Twitter en krijg binnen 1 werkdag antwoord!

Tweet ons

Wij raden sterk af om persoonlijke gegevens als adres- en betaalgegevens in tweets te gebruiken.
Neem voor deze vragen contact op met onze klantenservice.

 


 

Mail

Heeft u een andere vraag en kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden bij Veel gestelde vragen ?

Neem dan contact met ons op via het contactformulier. U kunt binnen vijf werkdagen een reactie van ons verwachten.

Mocht het het formulier niet werken, kunt u ons mailen via klantenservice@aboland.nl.

B.V. Bondis

handelend onder de namen: De Bladenbox, Abonnementenland

De Trompet 1739

1967 DB Heemskerk

KvK-nummer: 34175067

BTW-identificatienummer: NL810819946B01

Telefoonnummer: +31 (0)251 – 257924 (bereikbaar op werkdagen van 9.00 – 17.00 uur).

nl_NLNederlands